last week

hoppas alla haft en fin lucia och en fin tredje advent idag!
Jag har haft en superfin dag, min pappa fyllde även 46 år idag. Grattis min älskade pappa!
 
Jag vaknade kl 9 idag, åt frukost och grattade pappa. Sedan åkte jag med min syster till ridhuset för hon skulle rida för Jenny för första gången med Yolista. Yolista är bara tre år men skötte sig exemplariskt. Mistrals medryttare Patricia hängde även med så det var jättemysigt.
Senare på dagen red Patricia Mistral tillsammans med Johanna som red Deedee så jag var helt hästfri hela dagen. Både skönt men lite tråkigt. Jag dukade istället för pappas kalas, hjälpte mamma att laga mat och duschade och fixade mig inför kalaset. Kl 3 kom gästerna och vi hade ett jättefint kalas. Nellie mitt brorsbarn var med och det var så roligt att träffa henne igen. Hon är bara 2 år men har precis börjat prata lite så det är jättekul. 
Dom åkte hem vid 18.00 och sen har jag bara hjälp mamma att ge hästarna kvällsmat. Har pluggat lite och ska strax gå och lägga mig. Jag har sovmorgon till kl 12 imorgon och efter skolan ska jag rida Deedee i ridhuset första gången på länge. Jag hoppas att hon är pigg och glad. Det ska bli så roligt att rida henne på riktigt igen. 
 
Patricia & Mistral 
 
 
 
 
Olivia

sv. åh tack Josephine :D

Svar: :D
gullcarlsson.blogg.se