taggad

hej på er!
idag gick jag upp tidigt för att göra klart hästarna men gick och la mig efter det igen. Gick upp igen vid halv 11 för att fixa mig inför jobbet. Började jobba vid 12 och hade en lugn dag på jobbet. Jobbade stängning så åkte hem vid halv 9. Mamma och pappa kom hem från Öland idag så haft en myskväll med dom. Nu har jag fixat allt inför imorgon då jag åker till Ulricehamn för att gå på festival med mina fina vänner. Ska bli riktigt roligt. Varit mycket jobb nu i sommar så ska bli skönt att unna sig någonting. 
 
Mamma rider deedee resten av veckan och på måndag är det kvällstävling i Floby för våran del. Spännande!
Mistral har skrittats och travats lite för att vi så småningom ska komma igång igen och kanske tävla någon lite tävling i höst.
 
Vi hörs imorgon, kram!
 
Jag och Mistral från förra årets klubbmästerskap som vi dessutom vann.