tb spanien 2014

 
Är mitt uppe i packingen för tillfället, så vad passar bättre än en liten throwback till förra årets spanienresa? ;)
Jag tog inte så mycket bilder förra året men detta året ska jag försöka ta med kameran ut lite mer istället för att den bara ska ligga i huset och skräpa. 
 
Igår var jag somsagt i stan med Anna. Sprang runt i varenda elektronikaffär i hela borås innan jag till sist hittade rätt minneskort på älskade netonnet. Det sista dom hade var det också så jag hade tur! Annars så gick vi mest runt i massa klädaffärer, men det kändes väldigtutplockad och de jumpsuits som faktiskt ens fanns kvar var antingen extremt fula eller i stl 44.. Däremot så hittade jag en bikiniöverdel på H&M som var jättefin, även den var den sista som fanns kvar men jag köpte den trots att den var lite för stor i storleken. Underdel får jag köpa när jag kommer fram, för jag hittade inte en endaste vanlig vit underdel någonstans i stan. :(
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, min förkylning som jag haft i närmare 4 veckor nu vägrar släppa och jag vill helst slippa behöva gå runt med hostmedicin och nässpray på stranden. Dom flesta som jag känner är på u-port den här helgen, en musikfestival i Ulricehamn. Men jag är ändå glad att jag inte är där, det är alldeles för kallt enligt mig och jag har ingen lust att dricka heller. Lär väl antagligen ångra mig ikväll när alla lägger upp bilder och videos på hur roligt dom har det...
Ha en trevlig helg allesammans, kramis