tävlingsresultat susedalen 19/9

Förlåt för sent inlägg men har helt glömt av att berätta hur det gick när jag och deedee var i susedalen och tävlade. Lotta, min ridlärare körde mig till tävlingen, linnea var också med ♥ Jag red en LB:1 och en LA:1 och det var lite blandade känslor den dagen. Första klassen, LB kändes inte så bra. Jag var inte alls nöjd och trodde jag skulle landa på 55 % eller något med tanke på att hon inte hade någon framtåbjudning alls. Hela programmet blev stressat och inte alls bra. Kändes som att det var jag som stressade henne, jag är så van att hon bryter av så jag gör allt jag kan för att hon inte ska det och då blir allt bara fel. Men vi slutade på 67, nästan 68 % och vann den klassen. Jag var verkligen jättechockad men glad såklart. Andra klassen LA kändes bättre, hon bröt av 2 gånger i den förvända galoppen och hela vänstergaloppen var verkligen dålig. För övrigt tyckte jag det gick bra men det tyckte in domaren. 62 % och jag kom sist i den klassen. Jag vet inte riktigt vad som hände men jag var såklart lite besviken efter den klassen men var fortfarande nöjd över hur det kändes. Det var iallafall en bra dag och det var roligt att Lotta och Linnea var med mig. Lite kortfattat kanske men det var ett tag sedan så minnet är inte så färskt från tävlingsdagen. Men hoppas iallafall ni fick veta lite hur det gick osv. Kram.
 
Bästa Deedee och Lotta, världens bästa båda två. Lotta du är verkligen underbar ♥