gårdagen + dagen

Hej! Hade inte tid att skriva igår så kommer ett inlägg idag om gårdagen istället.
 
Jag tog lite sovmorgon och sov till 9, gick upp och åt långfrukost med mamma och pappa som vi brukar göra på helgen. Efter det så fixade jag stallet och red kotten en snabbis. Gick helt okej! Sedan köpte mamma och pappa med sig thaimat efter dom varit och hämtat hö så vi åt thai och sedan var det dags att åka till jobbet. 
 
Alltså blev det som förväntat inget plugg gjort.. Men jag jobbade över lite istället så jobba 16-22 vilket alltid är lönt när det är ob! Mamma hämtade mig efter jobbet och jag kom i säng vid 12 ungefär. 
 
Gick upp strax före 7 imorse och fixade iordning mig inför skolan. Har bara två lektioner på måndagar så jag är redan hemma faktiskt. Skoldagen har varit helt okej, med en god nyhet kommer alltid en dålig kan väl summera det hela... Just nu sitter jag i soffan och vilar upp mig lite inför en sväng till banken och sedan jobb. Börjar 15 så det är ett par timmar kvar. 
 
Är ledig imorgon så de blir antagligen lite jobb men måste även ta tag i lite plugg. Kram på er!