saturday = workday

Lördag innebär allt som oftast jobb i mitt fall. Idag från 10 till 20, lagom långt pass tycker jag, åtminstone när det är ob. ;) Ska även jobba imorgon em/kväll!
 
Jag kom hem för en stund sen och har inte fått nånting gjort hemma alltså. Endast bytt om till mjukiskläder och slängt mig på soffan med datan i högsta hugg. Känner äntligen motivation till att blogga igen, trots att mitt liv knappast behöver mer tidskrävande måsten. Så bloggandet lär helt enkelt bara bli som det blir, när jag har tid och motivation. Just nu känns livet på topp, enda önskemålet hade väl varit några fler timmar på dygnet kanske! 
 
Imorgon har jag inget planerat innan jobbet utan ska mest ta det lugnt och kanske plugga lite. Behöver verkligen skriva på våran samhällsexaminations-uppgift, men lat som jag är brukar jag göra det mesta i allra sista sekund så vi får la se hur det går med de... 
 
Har ni några tips/önskemål på vad jag/vi kan skriva om så släng in en kommentar!