Vinter ännu en gång?

Hej på er.
Jag har haft en så härlig lördag. Har inte haft några måsten alls och det har varit så otroligt skönt. Jag vaknade dock tidigt men har ändå varit pigg hela dagen. Hela morgonen satt jag och svarade på mejl och skickade lite mejl, det kändes bra för det är sånna saker man skjuter på eller inte har någon tid för annars. Jag har fixat lite med ungdomssektionen och även pratat med de andra som ska tävla Div 1. Datum och platser för div 1 har ännu inte kommit ut vilket är konstigt. Det börjar ju snart och hade varit skönt att kunna börja planera lite. 
 
Jag har ju varit hemma själv hela dagen så lagade lunch själv, jag lagade pasta med parmesan och skinksås och gjorde även iordning bacon till. Supergott. Kl 2 träffades jag, min syster och Patricia i stallet. Jag strödde hos alla hästar och sedan tog vi in de för ridning. Jag och Patricica bytte hästar idag så jag red min älskade Mistral och hon Deedee. Vi red ut i skogen en runda och det var så mysigt. Kallt dock, det snöade en stund innan vi red vilket var mysigt. Vi travade och skrittade bara eftersom min syster unghäst var med och hon har haft lite vila nu ett tag. Men det gick bra och var så kul att sitta på hennes rygg igen. 
 
Annars har jag inte gjort någonting, lämnat in min inlämning i mental träning och gjort lite träningsövningar här hemma. Lagade tacos till mig själv nu på kvällen och kollat youtube. Nu ska jag strax sova. Imorgon ska jag till hööks med Johanna och Patricia. Sen ska jag rida Lottas häst Freddan och Deedee i ridhuset. Rolig dag.
 
Godnatt på er!
 
Mistral har kortare ben än de andra två, stackarn hamnar långt bak.