Knoppad och klar

 
Hej på er. 
 
Hoppas ni haft en fin fredag hörrni. Min dag har varit helt okej. Skoldagen gick fort. Hade engelska nationella muntligt på förmiddagen, gick sådär. Hade även dansuppvisning på idrotten vilket gick betydligt bättre. Det var otroligt roligt också. Efter skolan åkte jag somsagt till Kinna för körlektion. 
 
Fixade iordning Deedee inför tävlingen nu ikväll också. Hon är såå svår att knoppa den där hästen. Manen är fruktansvärt tjock. Så knopparna blir aldrig bra. Men jag hoppas att det inte är någon som lägger märke på dom imorgon. Jag är ganska taggad faktiskt och Deedee verkade vara på hugget hon med.
 
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv med mamma och pappa efter god mat. Ska strax sova, upp tidigt imorgon för att sedan åka vid 7.00. 
 
Vi hörs imorgon.