Tävling imorgon

Hej
Snart sommarlov hörrni, idag om en vecka får jag sommarlov. Det blir mitt sista sommarlov någonsin. Men ska bli så skönt. Behöver verkligen det nu.
 
Imorgon är det andra omgången av div 1 i Ulricehamn. Startar sent. Första klassen är lagklassen och den rider jag 13.06. Sedan rider jag andra klassen en timma efter vilket inte är alls bra. Ska för det första bli ca 25 grader varmt och Deedee går inte alls bra när hon inte fått tid i transporten emellan. Men inget att göra åt. 
 
Red både Deedee och Tage på gräset idag. I värsta värmen. Det var 30 grader och sol när jag red dom. Red korta pass på båda men dom var så fina, båda två. Är så lycklig för att jag har dom. Imorgon är jag iväg på tävling hela dagen alltså men ska ändå försöka gå ut och gå en sväng med Tage innan jag åker eftersom jag startar så sent.
 
Mer uppdatering imorgon, kram på er. 
 
 
 
 
 
 
Lisa

Varför bloggas de så dåligt för?!?! :(