Dåligt ridpass & långa arbetsdagar

heeej på er!!
 
Fy vilken dag jag haft, jobbade ganska länge. Hade dessutom sjukt ont i magen så var riktigt jobbigt faktiskt. Orkade inte ens rida när jag kom hem så hon fick vila idag, ingen fara dock. Det var hon värd då hon endast vilat en dag till denna veckan och vi körde hårt förra veckan. Efter jobbet slängde jag mig i soffan, tryckte i mig en hel marabou(nästan), och kikade på hästhoppning. Nu mår man som man förtjänar alltså, fet och äcklig. haha!
 
Imorgon ska jag stiga upp tidigt för att motionera prinsessan innan jag tar plats på jobbet kl 9-20. Igår(fredags) red jag i ridhuset och det gick inte alls bra. Hon var stel, spänd och inte samarbetsvillig alls. Dessutom var vi båda två helt dränkta och genomblöta innan vi ens hann ta oss in i ridhuset. Tråkväder! Hela ens humör blir verkligen dåligt när hästen inte känns bra.. men försöker intala mig att det bara var en dålig dag och inget värre. Får helt enkelt se hur hon känns imorgon. Hoppas eran helg är roligare än min kära läsare!
Visst är hon bedårande!?