Sponsorer

 
Detta året kommer bli ett annorlunda år för mig. Förra året var jag sponsrad av Equos Sanos och Kinds Järn AB (kinds järn är vårt egna företag). Förra året red jag på LB/LA nivå. Iår är jag även sponsrad av Pavo och K9. Det kommer bli ett spännande år, nya, högre klasser. Tror inte jag kommer ta hem speciellt många placeringar iår men jag tror ändå det kommer bli ett roligt tävlingsår med nya erfarenheter och jag är glad att det finns människor som tror på mig.
 
Jag vill även flika in med att jag använder Pavos hästfoder till alla mina hästar, K9s schampoo och diverse saker har jag inte testat på men ska bli sjukt kul att göra och ska bli spännande. Equos Sanos är min vän, massör och fotograf Johannes Malm. Han har sponsrat mig ett tag och hjälper mig sjukt mycket, tack! 
 
Min största sponsor Kinds Järn/min pappa måste jag tacka otroligt mycket. Han och mamma är det som gör det möjligt för mig att överhuvudtaget tävla och ha häst. Jag är så tacksam och glad över att dom tror på mig och är villiga att göra det här för mig. Tack.