godmorgon

fina felicity
 
hej på er och godmorgon.
Idag blir det en stressig dag. Slutar skolan kl 16.00 och ska redan vid halv 6 vara i ridhuset och rida lektion på Deedee med ridgruppen för lotta. Blir svårt att göra något alls med Mistral idag så tror att hon får vila idag också. Tråkigt men känner inte att jag har riktigt tiden när jag slutar så sent. Jaja, det blir nog bra. 
 
Igår fick jag sluta redan vid 9, hade endast en lektion och sen var den mentala träningen inställd så jag fick sluta. Jag åkte till Svenljunga där min mamma och pappa jobbar. Men mamma slutade inte innan 1 så gick upp till min bror en stund, jag lekte och myste lite med Nellie som är mitt brorsbarn en stund innan hon skulle till tandläkaren. Jag åkte hem vid halv 2 ungefär efter jag hade hjälpt mamma att handla. Vi var tvungna att hoppa över hööks eftersom hovslagaren skulle komma, tråkigt.
Jag red Deedee en stund i paddocken, i ca 30 min. Enbart i skritt och trav men försökte fokusera mycket på att korta och länga formen och även träna mellangångarterna lite då det stått mycket om det på de senaste protokollen. Red även mycket slutor och bakdelsvändningar för att träna lite inför vårens LA:P1.
 
På kvällen körde jag min alldeles egna bil till mormor, med mamma såklart. Har övningskört ett tag nu och igår gick det riktigt bra. Jag har köpt en Seat Ibiza från min kompis Sofia. Den är jättefin, ska visa bilder på den någon dag.