Jobb och massor av julmat

Hej på er!
Lovade att jag skulle blogga i veckan, förlåt mig. Jag hade en usel dag Onsdags då jag skulle bloggat. Skulle sovit hos Adam men min rygg värkte så och jag hade även haft en dålig dag i skolan vilket resulterade i att jag åkte hem istället. Min säng är bra lämpad för min rygg och kände bara för lite tid ensam med familjen. Jag älskar att umgås med Adam och nu i efterhand ångrar jag kanske att jag inte stannade kvar. I vilket fall så hade jag haft alla möjligheter att blogga men jag glömde faktiskt av :/
 
Vädret här hemma har varit under all kritik. Det har regnat, blåst och varit riktigt äckligt. Patricia (Mistrals medryttare) har hållt igång Mistral bra under veckan. Deedee har dock gått sådär mycket. Vi har försökt men med tanke på att vi inte har något ridhus när till hands och att paddocken varit blöt så har enda alternativet varit att rida i skogen. Hon har dock varit pigg och glad och det känns bra att hon är på bättringsvägen. Nästa vecka ska vi ner till ridhuset med henne och så smått börja träna igen.
 
I torsdags skedde en bilolycka nära mig. En vän till mig var med i olyckan och var tvungen att åka till sjukhus. Hon lever idag och jag är så fruktansvärt glad över det. Denna människa har gett mig allt, jag är så tacksam för allt hon gjort för mig. 
Usch, jag har fällt så många tårar de senaste dagarna. Jag är så glad att allt slutat väl.
 
Nästa vecka är sista veckan innan jullov. Lite inlämningar som ska in innan allt är slut. Ska bli så fruktansvärt skönt med jullov!
 
Igår jobbade jag på hofsnäs. Jag slutade skolan vid 3 och var vid hofsnäs halv 4. Jobbade sedan till 23.00. Så jag var ganska trött efter det, haha. Idag är det samma visa. Började jobba vid 14.00 och jobbar sedan till 23.00. Som tur är så är det mamma och pappa som ska dit och äta, mysigt.
 
mistral och jag, och mistrals fantastiskt fina klippning.
 
Vi hörs senare, kram