Farsdag

hej på er.
Jag har haft en jättefin söndag. Idag är det även fars-dag och jag har firat min underbara pappa ordentligt. Han gör verkligen hela mitt liv. Han gör min sport möjlig och han gör allt för att få det att funka med ridningen och hästarna. Jag är verkligen så tacksam och glad för allt han gör för mig. Jag kallas bortskämd många gånger, vilket jag absolut är men tro mig, jag är så oerhört tacksam för allt. Jag hoppas att gifta mig med en man som gör samma sak för våra barn som min pappa gör. Grattis på din dag min älskade pappa <3
 
Jag gick upp ganska tidigt idag. Åkte till ridhuset vid 10 med fina deedee och mamma. Det var massor av småponnyer där inne. Alla med sköthästar var där och red. Därför var det lite svårt att träna på de saker vi egentligen hade behövt träna på. Ändå var deedee supersnäll. Jag kände att många knappar släppte och vissa stunder var hon som en helt annan häst. Kunde länga och korta galoppen utan avbrott, förvända galoppen gick utan problem och hon var även sjukt pigg. 
 
Har drömt mig bort till tävlingen i Billdal idag, önska med hela mitt hjärta att jag hade kunnat vara där idag. Saknar tävlingarna så mycket. Jag vet att LA:P1 idag bara hade gjort mig besviken så det rätta var att stryka mig. Men samtidigt är tävling även träning. Så jag är fortfarande besviken.
 
Igår var jag på bio med min kära pojkvän i Borås, det var så mysigt. Mådde dock dåligt på kvällen så åkte hem. Har mått dåligt många dagar nu och har magkattarr. Stressar en del över skolan, hästarna och körlektioner. Hoppas att det snart lugnar ner sig. Nu ska jag sova. Godnatt på er.
 
Bästa pappa, love you