Ingrid träning 19/4



Har inte hunnit blogga förens nu. Har suttit med mitt svenska tal sen jag kom hem från träningen.
 
Träningen idag gick så sjukt bra. Bästa träningen någonsin. Det är så oerhört kul att känna att Ingrids träningar ger resultat. Så som deedee går nu trodde jag inte ens att hon var kapabel till. Det är en helt underbar känsla att rida henne nu och jag är så tacksam över att jag får rida den underbara hästen. 
 
Vi tränade mycket på traven idag då vi missade lite på den i helgen. Mycket skänkelvikningar, öppnar osv fick det bli men även lite galopp. Mycket enkla byten och förvänd. Sånt där som hon för bara några månader sen inte klarade. Är så glad.
 
Imorgon ska jag vara med på ridlektion på ridskolan. Min tränare Lotta har ridlektioner på onsdagar. Därför är jag med där. Saknar henne så ska bli så kul. 
 
Hörs imorgon.