Mycket tankar

Hej
 
Denna veckan händer det mycket. Har inte mycket saker jag ska göra men har mycket att tänka på och det är många beslut som ska tas. Började veckan med en lugn Måndag. Slutade vid 4 eftersom vi hade en extrainsatt lektion. Åkte hem och pluggade. Mamma red Deedee vilket hon även gjort både tisdag och onsdag. Igår, tisdag provred jag en häst för andra gången. Provred samma häst förra lördagen. Det gick jättebra. Linnea sov hos mig på tisdagen. Vi badade jacuzzi och hade tacomys. Idag Onsdag har jag och alla samhällare varit i Göteborg och haft kulturdag med teater och museum. Mysig dag men jag har varit fruktansvärt trött. Kom hem till Linnea ca kl 5. Åt lite och gick sedan ut och red Chacha. Första gången jag satt på henne och hon är en otroligt fin häst. Jag fick till en fin trav tillslut men fick inte riktigt grepp om galoppen. Jag hade önskat att få rida henne i dressyrsadel. Tror att jag hade ridit henne bättre i det eftersom jag är van vid det. 
 
Nu är klockan mycket och vi ska sova. Imorgon är det lång skoldag, besök på banken, shoppa på hööks och rida diddan. Mysdag.
Jag längtar tills fredag, enda jag kan säga nu. 
 
 
 
Kramar i massor.