Resdax och lunch i stan

 
Hej på er. Har haft en till en början ganska dryg Tisdag. Började dagen med en spanskalektion på en timma. Hade sedan hål i 3 timmar. Hade en redovisning i mental träning som gick förvånadsvärt bra. Efter skolan tog jag bussen in till Borås där jag kollade på lite resor med min vän Jennifer. Vi ska ut och resa i sommar. Ska bli så roligt. Efter det åt vi på jensens. Var längesedan vi träffades så det var sjukt mysigt att träffas och sitta i solen och snacka lite. 
 
Mamma har skrittat Deedee och longerat Felicity idag. Båda hästarna hade skött sig jättebra. Mistral har fått vila. Imorgon ska jag rida dressyrlektion på ridskolan. Min ridlärare Lotta har en lektion varje onsdag. Superbra träning för Deedee då hon ofta stressar upp när det är många hästar i ridhuset.