Årsmöte på ridklubben

Hej på er!
Jag har haft en så bra vecka. Haft sportlov och fullt upp vilket resulterat i att bloggen blivit lidande. Jag började veckan med en superfin helg. Åkte till stan med några vänner på fredagen efter vi åkt skidor i skolan. Jag är så dålig på att åka skidor så det blev mest pinsamt. Men mysigt att göra något med min fina klass. I Borås åt vi på spring rolls och kollade på bio. Vi kollade på Zoolander 2, en urdålig film men jag älskar känslan av att kolla på bio så det blev bra ändå. Annars har jag ridit Deedee en del, mest i skogen tyvärr då vår bil är sönder och vi har nu en lånebil utan dragkrok. Vi lånar pappas bil ibland för att kunna åka till ridhuset för att rida. I måndags hade ungdomssektionen möte och i tisdags fixade jag mina fransar hos fina Alicia innan jag åkte till Irina för att spendera natten där. Vi hade det jättemysigt och det är så roligt att träffa henne. Det blir inte så ofta tyvärr. I onsdags sov jag hos Adam och sedan riskettan i Skene i fredags och på kvällen va jag och US gänget ute och bowlade och åt spring rolls. Så mysigt!! Igår lördags gjorde jag absolut ingenting. Jag mockade dock hela stallet, det var strödag så jag strödde med 8 kärror spån. Jobbigt, kändes i armarna sen hihi. 
 
Idag har jag övningskört i Borås på morgonen, dåligt väglag. Va riktigt jobbigt att köra. Red sedan Deedee i ridhuset. Hon var busig idag och var mer i luften än på marken. Skönt att se henne pigg då det inte alltid varit så. Vi tränade lite på LA:4 som vi ska utföra på domarkursen näst nästa lördag. Nu på kvällen har vi haft årsmöte på ridklubben där jag fick medalj för vinst i KM och gick även med i tävlingssktionen. Så roligt!!
 
Ska försöka blogga mer i veckan som kommer. Sedan åker jag till Polen med klassen på söndag och då kommer bloggen få vila en vecka. Kramar!!