Hästig dag

Hej på er,,
 
Har spenderat hela denna dagen i stallet. Eller ja, fyra olika stall! Var med jossan hos tage, sen mockade vi i jossans stall innan vi åkte till mig och jag red chacha. Sedan avslutade vi dagen med uteritt på ridskoleponnysarna. Rolig dag!

 
Hoppade igenom Chacha inför söndag, ska hoppa pay & jump här i Länghem. Får bli en start i 90, har inga som helst krav på henne så det får gå som det går helt enkelt. Hon kändes bra idag, lite trött av värmen men ändå helt okej. Hon är ju väldigt framåt annars så blir mer lagom när hon är lite trött. Kändes som vi fick några fina språng men dock var känslan bättre än vad det såg ut, så konstigt att det ibland kan kännas dåligt och se bra ut och tvärtom. 
 
Jag red däremot katastrof dåligt idag. Kände verkligen att jag inte tänkte alls på min sits eller något, blir så arg på mig själv!! jaja, bara att göra om och göra bättre. Hoppas hon känns fin på söndag. Tänker inte pressa henne.. så känns hon inte framåt, glad och full av självförtroende utgår jag hellre än att tvinga runt henne...