KÖRKORT :D

Åh hörrni, jag har äntligen tagit körkort. Så underbart. Jag körde upp igår och hela dagen bestod av att köra runt i mammas bil. Jag och tjejerna åkte in till Borås och åt och hade det supermysigt. Är så stolt och glad.
 
Jag har ridit Deedee i ridhuset 2 dagar nu. Enda kortbanan vi har. Det är sjukt kvavt och varmt där inne så försöker rida så kort tid som möjligt. Det har gått jättebra. Det märks att hon stärks i galoppen hela tiden och det gör mig så glad. Jag har inga förväntingar på söndagen alls. Jag ska göra mitt bästa och utgå därifrån. 
 
Red Tage på gräset igår. Till en början gick han inte så bra men gick bättre till slutet. Ingrid red honom också några minuter och det såg fantastiskt ut. Hon sa att han kändes mer "riden" nu. Han är ju inte ordenligt igångsatt än men har ridit honom nu nästan varje dag i 2 veckor och det ger resultat. Självklart går det neråt ibland också. Men så kommer det alltid vara med hästar. 
 
Tage fick vila idag, slutade skolan ganska sent och var tvungen att hinna rida Deedee. Vi hade bokat bord 19.45 på Jensens i Borås också. Så jag, mamma och pappa åkte in och åt för att fira mitt körtkort. Så mysigt :D
 
Nu ska jag sova, imorgon jobb 9-19 och sedan fixa allt inför tävlingen. Längtar ihjäl mig.