Långhelg och ångestvecka

Hej
Har varit ledig nu sen i Torsdags och det har varit så skönt. Knappast tänkt på skolan någonting. Kanske beror på att det endast varit häst i mitt liv de senaste. Att ha häst på två ställen sätter sina spår. Upp varje dag halv 7 för att åka och släppa ut Tage och Ingrids hästar och seda hem och rida Deedee eller åka och jobba. Efter jobbet så åker jag till Tage igen. Men trots allt jobb så är det otroligt roligt. Jag älskar att vara på Svenljungas fina anläggning och rida. 
 
Har jobbat lördag-söndag nu och igår efter jobbet var jag så trött. Jag skulle ridit Tage men jag orkade inte alls. Jag borstade honom bara och åkte hem efter vi gett dom kvällen. 
 
Idag ska jag ta nya tag. Har varit och släppt ut dom, ätit frukost och när mamma kommer hem ska vi rida Deedee i ridhuset och i eftermiddag ska jag rida Tage. Ikväll ska vi lämna Felicity och Mistral i Sätila. Jag har sån ångest över det.. Linnea ska med, det känns så bra. 
 
Imorgon ska jag träna för Ingrid med Diddan, hos Sara i Svenljunga. Vi ska träna lite LA:P1 inför helgens tävling. Innan helgen bjuder veckan på enbart ångest, körning och massa i skolan. Kommer vara så glad när veckan är över.
 
Ser ni vilket fin anläggning Tage står på, stora härliga hagar, stort ridhus och jättefin gräsbana. Bara rusta upp det litegrann så hade den varit perfekt som tävlingsklubb.