Myskväll i stallet

Glad måndag på er.
 
Jag har haft en förvånadsvärt bra måndag faktiskt. Hyfsat kort skoldag, slutade halv 3 och åkte direkt till Hofsnäs där jag jobbar. Det är en resturang/café. Där träffade jag Alice och vi åt tillsammans. Vi båda jobbar där och vi träffade lite roliga arbetskompisar som vi kunde sitta och prata med lite. Det är så mysigt att umgås med Alice, är så glad att jag har henne.. <3 
 
Vid 17.00 åkte jag till stallet. Ingrid var redan där och hade mockat klart när jag kom. Vi pratade medans hon gjorde iordning hennes Urban för ett ridpass. Medans hon red borstade jag Tage jättelänge. Han har tappsko så valde att inte rida honom idag. Efter Tage fått sitt gos så putsade jag sadel och träns. Åkte hem vid 19.00 och har nu varit hemma ett tag. 
 
Imorgon kommer hovslagaren till Tage, ska skriva kontrakt för Tages box som vi ska ha ett tag till och rida båda hästarna. Ser fram emot en fin dag imorgon. Kanske tillochmed hinner åka till Sofie och min bror och träffa mina brorsbarn. 
 
Kram