Pavo hästfoder - nytt foder

På tävlingar blir Deedee oftast lite energilös inne på banan och ibland även på framridningen. Jag vet inte riktigt om det är trött hon blir eller om hon helt enkelt bara tröttnar efter ett tag. Men jag använder Pavos foder iallfall och just nu går Deedee på Care4life. Det innehåller lite socker vilket är bra på grund av att hon haft fång innan och ska inte äta ett foder med mycket stärkelse. Men jag skulle vilja ha ett foder som ger henne en extra kick och då hittade jag ett foder som heter Pavo Triple P. Det ska tydligen ge explosiva prestationer. 
 
 
Såhär står det på Pavos sida;
"Denna läckra müsli ger hästen ny energi på en gång och är därför idealisk för hästar som måste utföra explosiva prestationer. Den är också mycket välsmakande och passar därför bra för hästar som är kinkiga i maten"
 
Har även kollat på ett fodertillskott:
 
Ingen direkt anledning men tänkte ge både Tage och Deedee detta för att ge dom lite extra välmående, allt för mina fina hästar.
 
Pavo är bästa fodret helt klart, dom har mindre socker och finns i massor av olika sorter och former :D