Regnigt värre

 
Så tråkigt väder idag, avskyr regn! Enda man vill göra är att krypa upp i soffan under en filt, vilket är precis vad jag gjort. Dock så har jag mängder av plugg att göra vilket inte är särskilt roligt.. Kom nyss in från stallet, fixade boxen och gav lunch. Ska rida lite senare ikväll efter vi ätit. Blir ett pass i ridhuset med fokus på sits, lösgjordhet och framåtbjudning.
 
Imorgon samt på söndag ska jag jobba. Har inte jobbat så mycket under maj och nästa vecka ska jag till Halmstad så får försöka jobba över lite och skrapa ihop lite pengar till sommarens aktiviteter. Vad har ni för planer i sommar? Jag ska faktiskt inte göra något speciellt. Något roligt hittar man ju alltid på, liseberg, varberg, skagen, tävla och förhoppningsvis åka på träningsläger är vad jag planerat. Utöver detta så ska jag bara rida, umgås med kompisar och jobba(massor). Kommer typ ta alla lediga tider på jobbet i sommar, behöver pengar till bland annat körkort och ska även försöka börja spara lite pengar till ytterligare en häst. Mer om det i ett annat inlägg!